Ідеї для назви інтернет-магазину: правила та приклади успішного неймінгу

Ідеї для назви інтернет-магазину
11
1
5
0
27.01.2025

Вдала назва інтернет-магазину є запорукою успіху вашого бізнесу, адже саме з неї починається знайомство користувача з вашим сайтом. Ваше завдання — створити таку назву, що миттєво запам'ятається, відповідатиме концепції сайту, викликатиме приємні асоціації та вирізнятиме вас серед конкурентів.

Щоб вам не доводилось самостійно занурюватись у безкраїй океан неймінгу, ми підготували підбірку порад та рекомендацій для вибору вдалого імені для онлайн-бізнесу. Тут ви також знайдете ідеї для назви інтернет-магазину для різних ніш, сформовані на прикладах успішних бізнесів.

Неймінг бізнесу

Якою має бути успішна назва інтернет-магазину

Онлайн-магазин як корабель: як його назвеш, так він і попливе. Оригінальна назва для інтернет-магазину допоможе залучити потенційних клієнтів, напрацювати авторитетність та впізнаваність. Тож, які основні вимоги до створення назви для інтернет-магазину?

  • Простота та лаконічність, що сприяють кращому запам’ятовуванню.
  • Наявність асоціацій, які позитивно налаштовують вашу цільову аудиторію.
  • Тематична пов’язаність назви із товарним асортиментом.
  • Унікальність, яка вирізняє вас серед конкурентів на ринку.
  • Мультимовність, що забезпечує зрозумілість назви для носіїв різних мов.
  • Відповідність ціновій категорії.

Розбір помилок у виборі назви інтернет-магазину

Обрати ім’я для сайту електронної комерції не так просто, як може здаватись, на перший погляд. Тому пропонуємо ознайомитися з переліком типових помилок при виборі імені, щоб не впасти в яму, яка може призвести до втрати потенційних клієнтів.

Невідповідність концепції сайту

Уявімо ситуацію: шукаючи в просторах інтернету магазин жіночого одягу, ви стикаєтесь з двома сайтами: “Вітраж” та “Елегант”. Назва “Елегант” викликає кращі асоціативні зв’язки з жіночим одягом, погодьтесь. В той час як “Вітраж” могло б бути вдалим іменем для магазину вікон чи скляних виробів.

Однак є значна кількість підприємців котрим вдалось побудувати неабияку популярність навколо бренду, назва якого ніяк не обґрунтовує продукт. Прикладом є компанії Apple, Amazon, Red Bull та Adobe, які завдяки успішним маркетинговим стратегіям, інвестиціям та інноваційним рішенням здобули високу впізнаваність. Проте, новачкові у сфері електронної комерції буде важко здобути прихильність користувачів та швидко отримати успіх, просто назвавши свій інтернет-магазин “Зелена корівка”.

Відсутність відповідного домену

Завчасно потурбуйтесь, щоб обрана вами назва мала відповідне доступне доменне ім’я. Це важливий аспект становлення онлайн-бізнесу, адже якісний домен допомагає побудувати довірливе ставлення клієнтів до бренду, а також впливає на його запам’ятовуваність.

Велика кількість символів

Кількість не завжди визначає якість, і назви інтернет-магазинів не є винятком. Коротка та проста назва з одного-двох слів краще запам’ятовується користувачами, а також є легкою для підбору відповідного домену. Однак це не стосується вузькоспеціалізованих ніш, у яких вимагається використання ключових слів “з довгим хвостом”.

Серед популярних брендів з короткими назвами є Romashka, Rozetka, АЛЛО, Shafa, Nike, Sony, Zara тощо.

Наявність зайвих символів

Використання дефісів, дужок та цифр у назві та домені онлайн-магазину може призвести до втрати уваги користувачів. “Elegant-747”, “Аврор@”, “В0яж 🔥” — це символи, які можуть спричинити проблеми не лише з написанням, а й з пошуковою оптимізацією.

Однак цифри в назві іноді можуть допомогти репрезентувати переваги, які пропонує компанія. Наприклад, якщо ви займаєтесь цілодобовим обслуговування клієнтів, можете використати позначення “24/7”, як це зробив Ощадбанк.

Суперечливе або негативне забарвлення

Не використовуйте вставні слова на кшталт “назад”, “анти”, “недо”, “міні”, адже вони створюють враження, що чогось не вистачає, або продукт неповноцінний. Також не радимо звертатися до клішованих фраз “VIP”, “супер”, “еліт”, “best”, які викликають недовіру або навіть негатив.

Недоречність гумору

Гумор не завжди доречний у назвах інтернет-магазинів, особливо якщо їх діяльність пов’язана з чимось серйозним чи статусним, як-от продаж страйкбольних гвинтівок або ювелірних запонок. Назви “ПіфПаф” або “Zaponochka” не принесуть вашому інтернет-магазину бажаної кількості продажів, адже потенційні клієнти можуть не зрозуміти ваших жартів.

Проблеми з перекладом

Іноді невдалий переклад може зіграти злий жарт з брендом, який бажає масштабуватись на ринок іншої країни. Як сталося з KFC, слоган якого було невірно перекладено в Китаї: фразу "Finger Lickin' Good" інтерпретували як "З'їж свої пальці".

Такі помилки можуть дорого коштувати через втрату репутації та довіри покупців. Тож варто завчасно дізнатись про тонкощі перекладу мовою обраної вами країни.

Як назвати інтернет-магазин: поради для вибору оригінальної назви

Розібравшись із типовими помилками, перейдемо до успішних маркетингових стратегій, які допоможуть вашому бізнесу:

  • Забезпечте відповідність назви асортименту товарів. Дозвольте клієнту зрозуміти, що саме ви продаєте, після прочитання назви, як це зробили MakeUp — магазин косметики та парфумерії. Однак не варто прив’язуватись до однієї категорії товару, адже для подальшого розширення асортименту необхідне універсальне ім’я.
  • Визначте цільову аудиторію та підбирайте назву відповідно до її вподобань. Якщо ваша аудиторія складається з молоді, можете використати актуальний сленг, наприклад: “Вайб”, “Хайп”, “Street Wear”, “Urban”. Прикладом вдалого застосування сленгу у назві є український бренд одягу — Rikky Hype. Відповідно, обирайте назву, орієнтуючись на гендерний фактор: ніжність та вишуканість — для жінок, а мужність та брутальність — для чоловіків.
  • Підбирайте асоціації. Використовуйте слова з різних мов для формування чіткого уявлення про товар у користувача, створюючи потрібні асоціації. Завдяки певним суспільним установкам, італійська мова асоціюється з бурхливими та імпульсивними емоціями, а французька — з чимось романтичним та витонченим. Ви також можете скористатись тематичними асоціаціями. Наприклад, якщо ви спеціалізуєтесь на виготовлені соєвих свічок, то тематичними словосполученнями можуть бути: екологічне горіння, натуральний аромат, затишна атмосфера, тривале горіння.
  • Обирайте назву, яка відповідає ціновій категорії.  Невиправдана нотка пафосу у назві відвертає увагу. Тому такі слова, як “елегантність” та “вишуканість”, не підійдуть бізнесу, який спеціалізується на продажі повсякденного одягу.
  • Аналізуйте конкурентів. Переглядаючи назви конкурентних інтернет-магазинів, ви зможете дослідити причини їх популярності та взяти якісь ідеї на замітку. Випишіть привабливі вам назви та проведіть аналіз: чому назва стала популярною, що вам у ній подобається, які асоціації вона викликає тощо. Не вдавайтесь до плагіату, клієнти не цінують дешевих копій. Вам не вдасться отримати бажаний ажіотаж навколо товарів брендів “Рошан” чи “Gushi”.
  • Не використовуйте регіональні прив’язки. Створюючи онлайн-магазин, передбачте можливості його подальшого масштабування. Назва не повинна обмежувати вас певним розташуванням, якщо ви плануєте вихід на інший регіон. Винятком може бути продаж товару, який має конкретне географічне походження, як-от карпатський сир чи одеське вино.

Інструменти для підбору оригінальної назви для інтернет-магазину

Якщо вибір назви для інтернет-магазину здається вам надто складним, ми маємо рішення, яке допоможе вам. Існують спеціальні онлайн-інструменти, які на основі опису концепції вашого бізнесу створюють перелік оригінальних і креативних імен.

Щоб ви краще розуміли, як працюють такі інструменти, спробуємо підібрати назву для сироварні в сервісі Namelix. Для генерації назви для нашого інтернет-магазину необхідно ввести перелік ключових слів, ми використали: “крафтовий сир”, “сир з козячого молока”, “козячий сир власного виробництва”. В результаті отримуємо:

Сервіси для підбору назви

Namelix не лише підібрав величезний перелік потенційних назв для нашого інтернет-магазину, а й візуально їх оформив, позначивши, які з них мають вільне доменне ім’я. 

Серед інших сервісів з підбору імені для бізнесу в інтернеті:

  • My Brand New Logo — сервіс, що з короткого опису створить назву та слоган для вашої компанії. Ви також можете обрати слоган, що вам сподобався, та переглянути його візуалізацію від My Brand New Logo з подальшою можливістю редагування.
  • Business Name Generator — вам потрібно лише ввести перелік ключових слів, а генератор сам підбере відповідні назви вашому бізнесу. Ви також можете безпосередньо на сайті зареєструвати відповідний домен за запропонованими тарифами.
  • GoDaddy — інструмент, який на основі вашого опису про бренд створить велику кількість оригінальних назв з можливістю підбору та придбання схожого доменного ім’я. 
  • Aftership — український генератор на основі ШІ, який з короткого опису створює список креативних назв для бізнесів.

Ідеї для назви інтернет-магазину у різних нішах

Ми створили підбірку назв для інтернет-магазинів, щоб надихнути вас на створення власної оригінальної назви. Однак не забувайте про вищеперераховані вимоги, щоб створити ім’я, яке найкраще представлятиме ваш бізнес в інтернеті.

Ідеї для назви інтернет-магазину жіночого одягу: 

  • Модна зона;
  • Леді Хаб;
  • Шовк і Мереживо;
  • LA Donna;
  • Viva Diva;
  • Lady Style.

Назви для онлайн-магазину чоловічого одягу:

  • Агентство стилю;
  • Чоловічий код;
  • Модний Пан;
  • Suit Up;
  • Gentleman's club;
  • Gentswear.

Приклади назв для інтернет-магазину дитячого одягу:

  • Стиль малюка;
  • Кроха;
  • Бембі;
  • Babyshka;
  • Kikikids;
  • Mini Moda.

Назви для інтернет-магазину косметики:

  • Краса Без Меж;
  • КосмоТворці;
  • Еко Краса;
  • Glam Skin;
  • Hallo Beauty;
  • Kosmetiks.

Ідея для назви онлайн-бізнесу з продажу аксесуарів:

  • Ювелірний акцент;
  • Прикрасна;
  • Намисто;
  • Prosto Akses;
  • WebAccessories;
  • Accello.

Підсумуємо

Вдало підібрана назва інтернет-магазину допоможе виділити ваш бізнес серед низки конкурентів, підвищити його авторитетність та викликати хороше враження у клієнтів. Користуйтесь основними вимогами до створення назви, такими як: чіткість, лаконічність, оригінальність, відповідність цільовій аудиторії, доступність та запам’ятовуваність.

Сподіваємось, що наша стаття допомогла вам зрозуміти, як назвати інтернет-магазин, та розпочати розвиток свого бренду. Якщо ви вже визначились із назвою, можете перейти до наступного етапу — створення інтернет-магазину. Ви можете розпочати самостійне створення або ж замовити його у команди професійних розробників компанії Atlasiko.

Професійний автор

Анастасія Сакса, як досвідчена авторка статтей, розкриває цікаві для аудиторії теми. Ретельні дослідження та експертний підхід дозволяють їй створювати оригінальні тексти, які відповідають на всі питання читачів.
Поділіться своїми думками в коментарях нижче!